2/14/2011

nesne, görmece

bu,
metal bir iskelet üzerine gerilmiş kırmızı bir kumaştır.metal iskeletten çıkan yaklaşık 50 santimetrelik 10 ayrı kola basit düğümlerle tutturulmuş, ışığı belirli oranda geçirebilen
bir nesnedir.
/ben bir vaka değildim.oliver sacks benden haberdar değildi.
yahut
bu,
gündüzdüşlerine eşlik eden kocaman ve tuhaf bir şemsiye.10 çubukla 9 dilime ayrılmış bu kumaş, günışığını gözüme fazlasıyla taşıyabildiğinden, tuhaf bir renk alıyor zihnime düşen haliyle.
bana anımsattığı şeyler var.bu bazen tuhaf bir kitabın herhangi bir paragrafı, bazen salt bir tını-söz eşliğinde olmayan.bunlar değişken.

.görmecenin halleri, kıyas götürmeyecek kadar özneldir.

1 yorum:

  1. "/ben bir vaka değildim.oliver sacks benden haberdar değildi."

    Çok etkileyici...
    emine

    YanıtlaSil